Tuesday, February 8, 2011

this - is - called - a - life

assalamualaikum !
setelah lamaa gilaakk tidak meng - update belogg ini .
lamaa laa sangatt .
hahaha . macam dah dewasa sangat kudd nengok entry kat atass tohh kann .
tapi still tak dewasa ponn .
still malas nak fikir probs yang ber - lari2 , ber- golek2 datang kat aku .
semakin aku ber - tambahh besar ,
semakinn banyak gilaa nak mamposs dugaan .

seriouss , aku rasaa gilaa2 punya kehidupann .
kadang2 bila iman down gilaa vaviikk ,
aku rasa cam nak bunuhh diri .
Astaghfirullah .
tapi tohh laa ,
waktu dan ketika ini ,
aku kena kenal hidup nehh camne kudd .

tapi keadaan sekarang ,
ter - sangat laahhh membuat hidup aku
gilaaaa2 punya ter - umbang ambing .
jiwa tak tenang .
aku nak zaman ak dahulu kalaa ,
gelaaakk2 , gilaaa2 ,
even ade se - jutaaaaaaaaaaa
makhluk bernama
PROBLEMS

i
juz
want


even be- ribuuu , ber - jutaa
masalah melandaa ,
thanks god
for sending them to me ,
when the obstacles come and come
and always come till my life end ,
they would never leave me alone .

sometimes ,
when one of them missing ,
the whole world seems depopulated .



tengss for being a goooood
lifesavers

tahniah shezi ,
anda salah seorang penerima anugerah ini .

baideway ,



tenggss god for giving me the oppotunity
to enjoy this life .

wassalam .






0 comments:

Post a Comment