Thursday, February 3, 2011

Tuhan , ini dugaan ataw balasan untuk diri - kuu

Assalamualaikum .
lagu pe tahh aku tga dengar nehh ,
tah hape2 tah .
ia bagai - kann satu mimpi .
aku sendiri tak pasti 
mimpi ker tak ?
aku sedar gle yang aku banyak dosa .
sangatt .
manusia sentiasa melakukan kesilapan kann ?
tapi aku nehh jaa yang tak sedar diri kott .
ya Tuhan !
andai ini dugaan ,
aku ber - syukur kerana 
Kau sayang - kann aku 
dan Kau akan menurun - kan dugaan yang hamba Kau mampu tempuhh .
tapi , Tuhan , tambahh kann laa kekuatan 
untuk waina !*terasa aku skemaatic laa sanagt .
andai ini balasan ,
aku tetap bersyukur kerana Kau masih sudi menegur hamba - Mu ini .
jadi , aku tahu yang Kau masih dekat dengan diri - kuu .
aku mohonn ampun atas segala dosa , Ya Allah !

jom muhasabah diri :)

wassalam .

0 comments:

Post a Comment