Wednesday, January 26, 2011

aku , kaw kita berbeza~

assalamualaikum !
cinta gila by grey sky morning rite now .
otak aku pon memang tengah gila . 
oke . aku , kau , kita berbeza , awak faham ?
i said people change kann . aku mengaku ak berubah tapi kau yang paksa aku berubah .
kaw tak suke cara ak ,
kaw tak trima cara ak ,
aku kena berubah demi kaw ?
aku adalah aku . faham ?
maaf ! kalau aku menuliss ini .
ni belogg aku , ikot suka hati aku 
belogg - ini - aku - yang - punya !
aku cuba untuk baek dengan kaw . tapi kaw yang buatt dunno . toh yang kaw nak .
so , kaw tak payah nak comment banyak2 . kaw faham ?
ego adalah kaw dan aku juga memiliki ego .
tapi ego kaw memang ter - baeeekkk dari ladang dan kilang pengeluaran ego . 
ntah apa hormon yang ter - lebey2 dalam badan kaw . aku tak dapat nak detect . apa2 pon ,
aku mintak maaf oke , kerana berubah .
aku bukan patung , tunggul , oke ? 
dan aku nak ikot suka hati aku 
bukannn kaw !

never end bagi aku , oke .

0 comments:

Post a Comment