Thursday, January 27, 2011

don't judge a book by its cover

assalamualaikum !

saat terakhir by ST 12 ,
sukee gile lagu nehh .
then , kalau untuk lagu dont judge a song by its title ?
nanananaaaa . aku tak tahu .
tapi yang aku tahu ,
first sight doesnt give you a true subject of da thing .
lalalalalalalalalalala .
panjang sangatt muqaddimah .
ekceli , aku laa manusia yang dah judge buku melalui mukanya .
cm ne eak nak start .
oke , satu pagi aku tgah sidai kain .*nak promote kerajinan nehh . ahaha
jiran sebelah rumah my aunt ney kuar .
oke , aku pon senyum ,
hormatt orang tua waina .
yap ! ak nampak seorang nenek tga bagi makan kucing beliau , *dengan skarf cam granny2 kat kepala beliau .
aku pon ter - tanya2 , toh bibik ataw mak kepada tuan rumah .
aku tanya my aunt , my aunt kater toh uma dy laa .
owh , she is the owner .*oke , aku dah salah menilai , mntak ampun kaih waina .
dalam hati aku , kesiann nenek toh , tinggal sorang2 , husband beliau dah meninggal .
oke , nak dijadi - kannn cerita dan rasanya tuhan tak nak aku judge orang cam gi toh je .
beliau tego aku . rupanya beliau kenal aku . my aunt dah citer serba sedikit tentang aku .
oke , tengss makcik promote kite . ahaha .*kudd2 bole jadi menantu ker . *sigh*
korang tahu , beliau merupa - kann seorang pensyarah di UNIVERSITI SAINS MALAYSIA .
lecturer englishh kudd .
graduate uni england . amek kaw ! anak dia seorang lawyer di london .
attoyy ! cam nak hantok jep kepala aku kat batuu .
nenek laa apa laaaa .
pensyarah beb , speaking dengan aku . aku main bantai , terjah je grammar aku .
tunggang ter balek laa . aduh . malu betoy , naseb baek dy bukan mind reader .
mamposs aku . tapi kalau tgok dekat2 , tak ada laa cam nenek kakkk !
pas nehh , tak leh dah wehh anggap orang cam tohh jepp .
moral - nya di sini
1) jangan main terjah je .
2) jangan tido tyme dalam kelass english , bila2 masa je korang akan di - terjah .
oke , sampai di sini sahaja .
wassalam .


0 comments:

Post a Comment