Wednesday, January 26, 2011

gelak2-gila2-ambekaw-nanges-puas2

assalamualaikum!
sekarang telinga aku tngah menadah mendengar take it off by kesha .
bersambung dengan putus by melda ahmad .
ahaha , neh deejay belogg kah ? haha .
hurm . aku tak taw ape yang ak sedang rasa sekarang nehh . attoy ! 
hepi pon ade . sebab mereka sayang saya dan saya sayangsss mereka .
seriosss rasa cam nak gelak guling2 , guling kiri , guling kanan .
naek bangunan , tejon bangunan . hepi sangatttt .*gile pompuan ney tak engatt dunia , tak engatt mati .
lantak aku .haha . 

senyum laa kerpada yang ter - senyum . gambar neh tak menunjuk - kan lagi betapa hepinya aku sekarang .
seriouss aku hepi .
oke , tapi ader jugak sedikit bengang mungkin ak cemburu . cemburu ? yelaa . jealouss .
awak akan fly ke jepun , tapi saya tetap di malaysia . 
seriouss`aku jeless`sangatt2 dengan dia . gler beb ! jadi kebanggaan kudd .
*sape tak jeless weh , orang sebot sana sini .
anyway , aku memang tak pernah ber - cita2 study over sea .
woi , gle ker dis miss pawang nak study jaoh2 .
dok hostel jauh 7 km dari umah pon ,
every week nak balek . walau ap jua alasan yang akan dberi kepada mama jah termasok kenduri nenek kahwin . gler kaw ! tahap dewa punyer homesick . 
dah2 ! back to the story . walaupun dy g jepun bukan untuk study tapi hanya seplo hari ,
tapi gegar satu kampung wehh . sebenarnya aku
sedih.kecewa.dowwnn.jeless tapi tak dengki katt awak oke.


stupidiest thing ! jeless kat dia . oytt ! toh rezeki dy 
and i have my own rezeki too , rite . 


aku cube untuk ter - senyummmm di hadapan dia .
tapi , lihat - laahh di atas . FAIL !
tak per let by - gone - be - by - gone !
saya tetap bangga dengan awak . tahniah !


0 comments:

Post a Comment