Thursday, January 13, 2011

ting.tong.

ak ader banyak bnde nak story . tp rase malas na tekan papan lapis berkunci neh . ahaha . merenggg .
 aku akan maaf - kan dia kerana dia seorang yang aku hormati , tetapi tidak kerana dia lelaki .
btw , bukann sebab dia lelaki , kaalu perempuan yang berada di tmpat beliau maka ak tak maaf - kan dia kerana dia seorang manusia , perempuan yang mampu berfikir (bole ke camtu ? )
dia membuat aku membuka mata , menutup hati . bila berfikr tentang - nya , aku jadi benci sangatt padanya dan . . . . , lelaki ? maybe beberapa orag lelaki . tp bila memikir - kan tentang beberapa lelaki ini , adakah sume lelaki sama ? hurm . kerana nila setitik rosak susu sebelanga ? aku tidak pandai menilai . dan bukaaannn seorang penilai . sori pada lelaki di dunia ini  kerana membuat hipotesis yang agak sangaaattt awal . curtain adalah puncanya ?
he should not spoke to me like dat ?
uhhh ! lagi . bila aku perhati - kan sekeliling aku , tgok tv , search tenet , pandang luar tingkap rumah tok , jalan2 kat taman , sembang ngan pak guard , adakah manusia menghormati manusia kerana taraf dan kekayaan . jap2 . yang aku tak fahamnyer , kalau kta sekali hormat , masok duit kat poket ker ? kaya macam uh . so im suppose to be a kaki bodek orang kaya - kaya ? . persoalan yang ak masih tak faham setelah pak guard menerang - kan macam2 keadaan . sungguh ! ta fahammm .    

0 comments:

Post a Comment